förseningsmekanism

Jag har växt upp bland tidsfascister. Man ska alltid vara i tid, så är min familj bjuden på middag klockan sex så står vi där och knackar ampert på dörrn hos våra värdar prick klockan 18:00. Så därför har jag lärt mig att tycka det är hemskt oförskämt med folk som kommer och går bäst som vill. Jag har liksom tyckt att det är så ytterst respektlöst.

Så flyttade jag till Campus och 22 års träning har blivit till blaj. Jag är sen hela tiden. Ska jag träffa någon elva är jag där absolut tidigast fem över. Det är som om någonting är inbyggt i mig nu när allting är så nära, så jag lurar mig själv att "men det hinner jag på två minuter" sen driver jag omkring och småplockar i lägenheten som en annan dumskalle.

Fan. Förlåt familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback