ensamkäkarn

Tycker det är sjukt intressant att höra vad folk tycker om föregående inlägg (fick också en del feedback på facebook vettni). Jag håller med till 100% om att de som arbetar inte ska straffas för det genom att få lägre CSN, så det vore fantastiskt med ett högre tak på vad man som student får tjäna på en arbetsplats.

På tal om pengar, så har jag precis varit i stan och handlat. Det var en skräckupplevelse att använda kortet så mycket. Men nu blir det käk och julklappar för resten. Himla tur att jag kommer bo hemma så mycket nu.

En sak som är störig när man bor såhär:
Alltid käka ensam. Ska laga lite Carbonara nu, till mig själv. Och lägga denna i portioner i matlådor som jag sedan ska mikrovärma, och äta själv. Så sjukt anti-lattjo. Så jävla trist. Så ska man berömma sig själv för att carbonaran vart så ohyggligt god, men ingen annan finns här för att hålla med.

Vi snackars laters dawgs.
Annika, ensamkäkarn'.


Den lilla porslinhyddan med ett ljus i är en fantastisk liten sak jag hittade på Indiska. Man lägger oljor under locket och har ett ljus så doftar det himelskt. Och guess what, jag har köpt med nejlikadoft. Så det luktar SÅ JÄVLA GOTT HÄR INNE!!! Men jag får dofta på det ensam. Fan. Får tvinga någon flytta in snart..

Kommentarer
Anonym säger:

Gött värre då att taket för vad man får tjäna höjs i januari ;)

2011-11-28 | 14:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback