att andas ut

Förra kursen i demokrati resulterade i en hel del traumatiska ögonblick här hemma i lägenheten, och gick man till biblioteket så möttes man av klockent desperata klasskamrater. Vi satt alla i en jävligt raggligt båt. Vi var Titanic och det fanns för lite livbåtar. Vi hade ett stall, men hästarna sprang iväg.

Ni fattar vad jag menar.
Eller okej, förmodligen inte, men point is: Vi hade en uppsats och en hemtenta som var påfrestande. Idag kom resultaten och jag klarade det. Det var inget överflöd i poäng här inte, och det var inte ett betyg att skryta med. Men det gick. Och det är jag fan stolt över.

Så nu ska jag fira det med ett fördriva tiden här hemma. LATTJO. Jag har inte råd att gå ut. Buhu osv.

Kommentarer
Bella säger:

Du är bäst!!

2011-11-24 | 13:46:23
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback