a drop in the ocean



Underligt.
Det är som om jag har vaknat upp i en amerikansk tv-serie. Lyssnar på Ron Pope, som är duktig men påminner rätt mycket om Gavin Degraw vilket får mig att tänka på One Tree Hill..

Hur som helst sjunger han "It's like wishing for rain as I stand in the desert", "you are my heaven" och annat klassiskt. I normala fall så bojkottar jag sån musik i smyg eftersom att jag tror att det är mindre soft att lyssna på musik med fraser som återanvända.

Men jag menar, om fraserna är bra fraser, så why the f- not listen?
Sitter här med min tråkiga frukost och sneglar på en grå himmel, måste storhandla och har en hemtenta att skriva. Då kan jag ju tänka att jag har i alla fall inte kärleksproblem också, som Ron Pope måste haft när han skrev sin musik. Skönt. Fast... ärligt talat. Så jävla tråkigt att inte ha en kärlek i livet.

Så Bradley Cooper! Om du läser det här WANNA MARRY ME?
Skitbra.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback