distortion


avenuehotel.dk

Samma dag som jag anländer i Köpenhamn så är det en stor gatufestival som flera utav mina peeps planerar att gå på. Det är nio utomhusdansgolv mellan 22-06, med drum'n'bas, dubstep, hip hop, fine pop, house, pool party och lite till. Och dagen efter är det chilltema med reggae.

FATTA VAD KUL?!

Yes, yes, jatack!

Nivån verkar rätt.. kaxig. Om man klickar på "VIP" på deras hemsida (jag var nyfiken, knappast vip person myeslf) så står det:

"Sorry dickheads, gangsters, music industry professionals, teenagers and Arab Sheiks. Distortion is for everyone - except you guys. We have no vip area. (but keep looking for it!)"

Here we go, min festival den här sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback