dagens ämne; min osmidighet

Ni har säkert hört folk säga hur klantiga de är. De skrattar lite avskuldrande åt hur de ramlar, tappar saker, går in i bordskanter och andra oavsiktliga aktiviteter.

Idag har jag snubblat på samma mattkant ett antal gånger, tappat galgar och kläder så det stått härliga till och dessutom, the grand slam; skurit mig på ett paket glass såpass att jag börjat blöda kraftigt. I samma veva misslyckades jag med att begripa hur en strösselförpackning skulle öppnas, så medan min ena hand roade sig med att blöda ner mitt förkläde så försökte den andra klura ut strösslet med en sax. Självklart skar jag mig då igen.

Till råga på detta kapade jag toppen utav en Daimglass i en tragisk episod påväg ned för rulltrappan. Och javisst, allt detta på samma dag som jag var tvungen att cykla hem och till jobbet, vilket råkar vara första dagen på länge som det regnar ihärdigt.

Detta var värt en Kilkenny på den lokala puben.
Vilket dock är chill.

FÖR PÅ LÖRDAG DRICKER JAG IRLÄNDSK ÖL PÅ IRLAND ISTÄLLET! WEHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback