lyckliga stunder












Tillbaks från mina underbara dagar i söder nu. Mitt kamerabatteri coolade ju tyvärr redan andra dagen, så därför finnes bara dokumentation från tiden i Köpenhamn. Men jag var i Lund också, sådeså! Jag och min ädla brush var på studentpub, såg film, snackade ikapp oss och trotsade väder och vind (inte helt problemfritt) för att vandra runt i staden och sukta efter ting som kuddar och teserviser. Hm. ålderstecken.

Tiden där borta har hur som helst varit fantastisk. Osedvanliga mängder pannkakor och skratt har utbytts. Jag hade hemskt gärna visat upp mina andra danskar, men som sagt, kameralösheten. Hade i alla fall den osannolika turen att få träffa fyra stycken ifrån resegruppen på en och samma gång och vi skrattade som bara vi kan skratta, åt sånt bara vi kan skratta åt. Jag bodde ju också med Kim i en dansk korridor på en ö utanför Köpenhamn City, vilket var en ren upplevelse av hårda vindar och studentsnack. Och en massa film under varma filtar. Och givetvis; danska kakor.

Kärlek. Till dessa dagar.
Och livet här hemma.. Ni skulle bara veta vad närmsta framtiden bär med sig!

Jag sa upp mig idag. Bara en sån sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback