mitt lilla paradis

















Jag tycker inte om att bada i det salta vattnet liggnades vid västusten, jag äter inte skaldjur och jag tycker inte om när det blåser mycket. Men Resö är liksom ändå ett paradis att växa upp på. Resten är struntsamma.

Det blev bara ett par-tre dagar denna vända men med tanke på att jag inte ens hann ner förra året så var detta välbehövt. Önskar att jag hade videofilmat när Christer Trygg körde gamla visor på sitt dragspel med sin klingande Bohusländska.. men samtidigt måste det kanske upplevas för att uppskattas.

Sen att Carro följde med var ju bara guld och gröna ängar.

Kommentarer
Frida säger:

Hej! :)

Har du haft en bra vecka ? =)

Kram <3

2011-07-24 | 22:22:41
Bloggadress: http://designbyhmr.blogg.se/
elin säger:

Härliga bilder, den flygande båten slår allt, även om Maja blir helt galen på bild =D

2011-07-25 | 15:28:36
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback