stop making fun of my pants



Hemma idag, eftersom att jag klev utanför dörren i förmiddags för att hämta posten och nästan halkade och slog mig ett flertal gånger på ett fåtal meter. Bestämde mig för att idag blir en dag där jag gör sådant jag känner för, så det blev ett par självporträtt och en hel del musik.

Sen fastnade jag för de här grabbarna.
The Lonely Island visade sig vara ett utmärkt sätt att fördriva tid en måndag i Januari. Har man inte sett Jizz in my pants, Boombox, my pants och Just 2 guyz så har man, om man delar min humor, missat någonting härligt. Åh, Andy Samberg ditt jävla särbarn.. ♥

Nu ska jag skriva CV. Detta är en enorm spärr hos mig och har alltid varit. Jag tycker det är hemskt och känner mig alltid lika löjlig när jag läser det jag har skrivit. Men jag måste ha ett jobb och det snart, så här behöver skrivas. Thumbs up!


Kommentarer
Anders mamma säger:

Heja på, du är nog jätteduktig.

2011-01-17 | 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback