någonting annat

Okej, ska omställa mig till funktionell människa nu och inleda den är dagens aktivitetsradda med att åka in min agentur. Bilderna på hemsidan är ju från den tid då jag spatserade omkring i en snygg men förbannat irriterande lugg. Jag bestämde mig för att den inte skulle följa med till Asien så den sparades ut under sommaren.

Vilket förstås förvirrar de företag som eventuellt vill boka mig baserat på bilderna, när jag klampar in i lokalen utan lugg.

Så nya foton ska tas och även om det kan kännas lite underligt (det gör det ju alltid när man förväntas le med ögonen fast alla vet att det är omöjligt på beställning) så ska det bli lite spännande.

Hey ho, let's go.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback