tecken på att jag behöver lämna huset

Bortsett från en oerhört rolig filmafton i tisdags så har de följande fyra dagarna fördrivits med en lågaktivitet som går över gränsen till tragik. Detta finns det flera saker som indikerar.

♦ Jag är uppriktigt upprörd över att jag missar mitt favoritavsnitt av OC imorgon eftersom att jag jobbar extra på eftermiddagen.
♦ I ren brist på sysselsättning har jag helt enkelt systematiskt omplacerat småsaker i mitt rum och känt mig duktig efterråt.
♦ Jag pratar lite väl engagerat med familjens fåglar.
♦ Jag anser att en av dagens höjdpunkter är när posten kommer, fast jag vet att jag inte har någon särskild post att vänta på.
♦ Jag kan förmodligen inte ens räkna antalet gånger jag har gått in på facebook för eventuella updates.

Fast den mest relevanta anledningen till att det är dags för mig att gå ut är väl den att medan jag sitter här inne och känner hur kroppen typ förmultnar så väntar en hel värld där ute. Med frisk luft, stundom sol och möjligheten att ha kul.

Det vart bara så tokigt alltsammans. Från att ha haft fullt upp och någonting på kalendern varenda dag i en månad så är jag nu i ett läge där jag nog måste tvinga mig på någon arbetsgivare och bara "VÄLJ MIG JAG ÄR SÅ SJUKT ARBETSVILLIG", för det är jag, och just nu vet jag inte vad tid ska fördrivas med. Alla mina peeps har ju sina liv som rullar på liksom, med plugg och jobb och respektives. Personligen hade jag gärna fått lite konkret aktion på alla tre punkter, men det kommer.

Ska bara inleda med att lämna huset imorrn.


Kommentarer
tjohej vad det går mellan pattar & lår! säger:

fixa oc på datorn ;D de gjorde jag när jag missade alla avsnitt på tv;n!!

2011-02-11 | 00:01:01
Bloggadress: http://joonnaak.blogg.se/
Linn säger:

Hihi! Jag tycker du går ut till motorvägen och sen liftar till köpenhamn. Massor med frisk luft och massor med knäppa människor (inklusive du själv). Blir jättebra!

2011-02-11 | 11:02:53
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/
Annika säger:

haha jag ska nog försöka avvänja mig;)



Linn: BÄST idén! kan bli lite risk för ickeöverlevnad i den här stormen, men vadfan, man ärväl äventyrlig??

2011-02-11 | 11:33:28
Bloggadress: http://nobigfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback