oyypa

Jag försov mig från lunch med mor. Sitter uppe sen på kvällarna. Det är inte det att jag kollar på tv, och oftast har jag ingenting specielt att kolla upp på nätet heller. Men jag har en total fixering vid musik, och jag har kommit fram till att den kanske behöver tyglas lite. Sitter till tolv, ett och bara lyssnar på spotify. Om och om. Ibland får jag ingen lunch i mig innan jobbet, för jag är för upptagen med att sjunga och ha mig.

Kan inte finnas något bättre än bra musik när man är själv. Den behöver inte ens vara bra förvisso. Ganska många av mina låtar är nogansedda lite pinsamma att sitta och digga till. Men whoooo cares?

Who cares?
Nu ska jag lyssna på fakkin AKON.
Sen lite Djurpark. Lite Tinie tempah.

Och så ska jag fixa lunch. Snart.

Jag och Bella ska börja spela mer seriöst i vårt band också. I like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback