Dannys fans vs Annikas vardagsliv


Bild (random bild, för övrigt): expressen.se

Är inne på bilddagboken. Ser att de gör reklam för Danny Saucedos bilder och bestämmer mig (i brist på stimulans i vardagslivet som alltså har genererat i desperation) att kika på ett par stycken.

Under en bild har en tjej skrivit:

"Jätte fint Danny
Jag har skrivit en uppsats om dig i skolan den var 15 sidor lång<3"

Och då undrar jag vad som är mest småtragiskt.
Att jag sitter hemma en måndagsförmiddag och redan är så uttråkad att jag tittar på bilder som föreställer Dannys hotellrum i Luleå, eller att någon någonstans har letat fram tillräckligt mycket information om just Danny att det räcker till 15 A4 sidor. Det är väldigt många sidor. Så många sidor skulle jag knappt kunna fylla ut om någon bad mig att skriva om mig själv.

Fast fan.. Det är ju rätt uppenbart att det är jag som är mest tragisk.
Hennes insats är åtminstone lite imponerande.

1-0 till Dannys fans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback