juleafton

Ser att det inte är mycket folk vid datorn idag. Härligt.
Själv ursäktar jag mig själv, eftersom att merparten av släkten redan har åkt och jag faktiskt sitter och studerar just nu. Fast jag klagar inte - det känns rätt mysigt med alla tända ljus och farmor och farfars jidder om livet i bakgrunden. Överallt är där kakor,  bakelser, godis, frukter, glögg och matrester från julebordet som man kan fiesta på närhelst man önskar. Som det ju bör vara.

Och mina presenter gick hem hos folket, glädjande.
(Jag tyckte om mina också. Ska inte leka överdrivet diplomatisk. Det är fan trevligt att få saker! Fick saker jag behöver, nämligen, till lägenheten hemma på campus. Det ska bli så bra så braa).

Här får ni lite bilder som för er säkerligen känns relativt meningslösa:



Julegranen där bakom, pyntad av moi.



Obligatoriskt webcamfoto på mig där jag ser fett neutral ut.



Tavla en släkting har målat. True story. Jag har inte ärvt talangen.


Här ser jag inte lika neutral ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback