den mest bisarra händelsen på länge

Scenario: Jag klev på bussen från stationen, för att åka hem i mörkret. När jag kliver på bussen frågar chauffören om allting är bra med mig, vilket var så otroligt trevligt att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Stämningen var med andra ord god.

När vi precis ska svänga in på busshållplatsen så hörs en duns, och efter ungefär en meter så tvärstannar bussen. Chauffören kollar in på oss passagerare, säger "Ring bara polisen", och rusar ut ur bussen, runt hörnet och upp bakom skogen.

Jag är fortfarande ett frågetecken. Vet inte vad som hände, och vet inte om jag kommer att få reda på det heller.

Kommentarer
elin säger:

shit..

2011-12-20 | 08:44:23
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback