vinbrännboll

Vakna upp helt seg efter en festkväll för att sedan gå 10 meter utanför dörren och bli ihälld typ 15 glas vin samtidigt som man missar en boll och springer riktigt ofokuserat medan man försöker försvara sitt lags heder: inte enkelt. Blir lätt löjligt. Vinnbrännboll är inte min sport bör konstanteras, även om det var jävligt kul.

Slutade med att jag helt kalasfull försov mig ifrån vårat möte för kvällsplanerna och ställde mig lutad mot en staty på campus och bara liksom.. stod. Tills en person i gruppen cyklade förbi och undrade varför jag stod där. Askvalitativt spenderad tid! Sen vart det kladdkakebak och middag följt utav en asbra filmvisning i skolan med filmen Baksmällan, vilken annars?

Nu är jag rätt ofräscht och sliten.. It's like this att nollas;


De där mörka ringarna under ögonen AINT THERE BY ACCIDENT liksom. Inatt är det bara att ladda om för imorgon inlederr vi med såpolympiad sen är det outgang!

ciauz. Miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback