vad i självaste..



Jag har en GIGANTISK hög med kläder, ett halvrensad bokhylla, ena hörnet av rummet smällfullt med prylar på golvet, tre proppfulla flyttlådor, lite möbler, en stor tom resväska jag ska fylla för att bo i under fem veckor, sex stycken tomma IKEA påsar att fördela med grejor som ska tas med i flyttlass eller lämnas här hemma, en garderob med kläder som ska vara kvar hemma, fyra väggar med grejor som ska tas ned och sorteras, en ultrastor kasse med skor om ska slängasskänkastasmedhahemma... Och då har jag inte ens tänk på att jag måste packa ned vinternkläderna som finns någonstans.

Det är sladdar och grejor som jag knappt vet vad de ska användas til i diverse lådror.l.

Hur, hur hur lyckas man samla på sig såhär mycket?
Klockan är halv fem och det enda jag har åstakommit idag är att köpa en luftmadrass och ett par skor som får gå sönder under nollningsveckn om det går vilt till.

Omg. Huvudvärk deluxe.
GISSA VEM SOM INTE KOMMER ATT SOVA EN BLUND INATT?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback