sista nollningsfiestan



Finalisterna i volleybollturneringen.. mina blåmärken på underarmarna är beviset!


Förfiesta hos fadder, team USA & Russia


Min roomie Bente till vänster (hon är lite caught off guard, vem tyckte kameran är bra att ta fram vid middagen liksom) Min buddie Mirre i mitten och sedan jag med min första middag där i hörnan. Jag åt pizza också. Min aptit just nu vet inga gränser.

Igår vare förfiesta, fiesta, efterfiesta och en inbjudan till en efter-efterfiesta som jag bangade på eftersom att jag inte har någon nyckel hem och inte ville ringa och väcka min roomie fem på morgonen. Men!

Hade en HYSTERISK rolig kväll med ett par maskinteknikare, och det är ju egentligen det bästa med studentlivet vad jag känner hittills, alla dessa helt otippade bekantskaper.

Nu är det lite prisutdelningsceremoni på ängen om en timme. Todeloo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback