give me everything tonight "MOJITOS!!!!"

Igår efter en helt sinnesuttröttande kaosdag på jobbet så var det inte lite tacksamt att komma hem till la famiglia. Min syster hade ordnat en överraskning som bestod utav en korg fylld med vackra grejor till mig, klänning, ljushållare, underlägg, ett jättefint kort.. Det var helt enkelt en riktigt fin gåva.

Att därefter svida om, tagga till, förbereda huset och ta emot massa fina människor för lite festligheter var helt lägligt och perfekt sätt att runda av inför flytten.

Haha och tack ni som gav mig pepptalks när jag stod helt likblek och nervös bara av tanken på att jag drar om bara drygt en vecka. DET ÄR LÄSKIGT. Fanmej. Och!! Tack för den uuurfina tavlan och blommorna!










Sen är vi nog alla överens om att det lätt bli för många mojitos. Nyköpta romflaska, hur kunde du bli helt tömd..?

Trackback