siesta fiesta carne



SKITKUL KVÄLL!!!
Sista minuten beskedet blev som så att för-förfest skulle ske hemma hos Kajsa och mig och det var bara smockfullt, urtrevligt och trivsamt. Sedan vart det förfest hos utbytesstudenterna där jag träffade så otroligt gulliga Japaner. Därefter en mycket regning kö med massor utav kärlek och så en danskväll till bas och liveband på Stallarnas, min personliga favorit i pubutbudet. Haha.

Anyways.. Okej, nu kanske det verkar som att jag bara festar här nere.

Det beror på att det är exakt så! Imorgon har vi våran allra första föreläsning och därefter får studenthjärnan kliva in och ta sin plats, men stolt kan jag ändå säga att jag faktiskt gick hem ifrån efterfesten där bland annat min roomie är, för att jag ska upp imorgon och LÄRA mig.

Still. Klockan är halv tre och jag har ännu inte hunnit med att äta lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback