jag med någonting jag äger



Ser ni den här fina, fräscha stekpannan som glänser i alldeles strålande teflon-anda?

Jag äger den. Den är MIN och ingen annans. Jag är, numer, utrustad med en stekpanna. Och snart ska jag lägga den i ett kök som kommer vara i en lägenhet som jag har kontrakt på.

Storhetsvansinne?
VA nej, ofta, ehehhe, säger bara att det är kul att jag äger en stekpanna och att sitta här med den i min säng och beundra dess glänsande yta betyder väl KNAPPAST att jag på något vis överdriver? Dummaste jag hört.

Skärp er!

Köp en egen stekpanna för fan..

Kommentarer
Anders mamma säger:

NJUUUT, av vuxenkänslan! Jag kommer fortfarande ihåg den härliga känslan när jag satte nyckeln i dörren på min egen nya lägenhet. Den kändes jättelänge. Så passa på och KÄNNN! Tillfället kommer inte igen.

2011-08-15 | 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback