HEY YO WAY TO GO



Tack vare en hjältinna nånstans i Tibro som ska läsa samma program som jag, så har jag boende åtminstone nollningsveckan ut. Då återstår ju förstås hela september utan, men jag planerar att charma alla så OHYGGLIGT att det kommer finnas plats för mig överallt!

Yes! Sounds like a plan! Let's go with it!

Idag har jag jobbat heldag vilket i sin tur har resulterat i att hjärnan inte direkt går i högvarv. Men kroppen vill springa runt. Jag tror det är nervositet. Dagarna går så fort nu.

AHH!! Jag ska bli smålänning!

edit: Tjejen jag ska bo hos råkar även ha lägenheten precis brevid den som sedan blir min. Awesome.

Kommentarer
elin säger:

Vad underbart!!!!!

2011-08-06 | 06:18:18
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback