ett dagsverke





Tog ledigdagen till att åka in till staden med min ädle brush, eftersom att jag tyckte att det vore otroligt gemytligt att hitta ett billigt skrivbord och lite andra möbelrelaterade ting på Stadsmissionen. Tyvärr fanns ingenting utav intresse idag, förutom denna otroligt viktiga detalj när man bor på 22kvm och har två st växter som bara vattnas en gång i veckan max: en vattenkanna.

Jag köpte mig alltså en limegrön vattenkanna.
On the plusside, så matchar den mitt gröna vinställ.
On the other side, så är det ett helt onödigt köp.

Så nu när jag sitter där, 44 mil från alla jag känner, med ryggont för att jag inte har någon ordentlig studieplats i min lägenhet.. ja då kan jag åtminstone vända blicken mot fönstret och tänka

"Jag har i alla fall en vattenkanna".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback