en lilltå gjorde mig till konvalescent

Jag är så dålig!
Nu är det såhär att mitt fantastiska lag team America håller på att kamma hem segern i nollveckan, och idag var det fotboll, drop-ball, jämfotaknip och mänsklig bowling som gällde. Haken var bara att alla lekar skedde på en presenning dränkt i såpa.

Så medan alla rullade runt helt löddriga och fightades tappert för hedern satt jag vid sidan och hejade - guess why? För att skorna jag köpte för nollningsveckan har skavt upp så mycket utav min ena lilltå att det typ är ett köttsår. Jag kunde liksom inte riktigt delta, för såpa i öppet sår och infektion och balb4uhf8hqd.

LAME.
Men mitt lag var ASGRYMMA så nu ikväll firar vi!!!





PUSS på er där hemma, habibis, daaah! Ikväll drar vi på eftersläpp på den studentpub vi inte ännu varit på (det finns bara två här haha)

Kommentarer
Isabella säger:

Love you!

2011-08-27 | 13:34:02
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback