"den här var tom imorse"

ALLTSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå

skitsoft kväll. För-förfest med team AMERICA, förfest hos vår buddy Ayan och därefter iväg till en fullsmockad studentpub med svettig dans i främlingars och nybekantas sällskap.

Hur hamnade alla dessa härliga människor nere i småland? Jag känner ingen tidigare som valt att plugga här, jag har aldrig hört någon prata om stämningen på campus, ändå är det så himla awesome.

Nu har jag och Bente smällt i oss massor utav kladdkaka och cola för att döva eftersmaken av rysk vodski, och det är zleeptime nu.
Nightum.

Kommentarer
Isabella säger:

Fan vad glad jag är för din skull!

2011-08-27 | 13:32:30
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback