dagens (hittills) mest bittra människa award goes to...

Först ser jag att en kvinna står böjd och tjurig vid sin kundvagn på Coop, skannandes igenom sitt lilla kvitto. Nu inser jag ju, medmänsklig som jag ju är och så vidare, att alla inte har massor utav pengar och kanske måste vara noga.

Men!
Detta bör väl egentligen inte nödvändigtvis matchas med "jag är arg. jag är bitter. mitt liv suger. jag ville inte ens köpa de här palsternackorna ifrån början men nu måste jag köra dem ända till bilen och sedan gå tillbaks med vagnjäveln och sedan åka hem och tillaga de här jävlarna innan de blir för gamla men vad spelar det för roll, de smakar ändå skit" attityden. Jag vet att ni vet vad jag menar.

Så hur som helst har jag också noterat att folk som klagar mycket i allmänhet ute i butiker har ofta väldigt böjd rygg, denna kvinna inget undantag. Vet inte varför. De kanske är så vana att luta sig för att komma riktigt nära ansiktet alla personer de angriper; det vill säga alla, och på så vis liksom kunna borra in blicken i folk med stor effektfullhet.

Den framåtböjda kvinnan förhörde ett biträde och lagom tills att jag var ute ut butiken började också hon gå efter. OCH VET NI VAD HON GJORDE DÅ? Kan ni gissa? Just det - hon klagade på något annat!

Nu vill jag dela med mig utav det hon klagade på för eran egen säkerhet, så alltså, här helt exlusivt får ni inside information indirekt från en person som har haft hela FEMTIO års klagerfarenhet! Ingen kan veta bättre än henne. Visdomsorden lyder:

"Coops kundvagnar är helt livsfarliga. Det finns minst tre olika sätt man kan ramla på när man kör runt med dem"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback