ciderhävning

Jag tänker inte störa er med massa detaljer om kvällens middag, nattvandring och hemmafekke, däremot tänker jag say this..

gissa vem som tog hem ciderhävartävlingen?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!

Eller okej, mitt lag vart det ju i slutändan eftersom att jag representerade dem. Men jag drack så det rann cider över hela kroppen sen sprang jag fram och tillbaks över en gräsmatta samt shottade så jag vill ändå ge mig själv åtminstone en liiten eloge.

Nu ligger roomie och sover och jag luktar alkohol så det är väl dags att ta en la doccia och börja om med vinbrännboll tidigt imorgonbitti.

Träffat massor av nytt folk i år and I must say, osannolikt som det kanske kan låta; Växjö campus är  A W E S O M E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback