high hey photosesh

Jag är så stolt över öppningen! Så oerhört nöjd med att jag faktiskt lyckades ordna tre olika sorters wraps till försäljning, servera gött kaffe, göra youghurtdrömmar och skiva fina fruktsallader. Det blev fint, fräscht och cafét fick jättebra respons. Speciellt mysigt var det att syster kom förbi när jag var sådär ohyggligt nervös i början. Sen gick det över till en behaglig känsla av att faktiskt ha koll på läget.

Slutsats: Tummen upp!
Mer behöver ordnas men the thing is att numer är jag ansvarig för ett café som faktiskt är öppet. Och ärligt talat, mina arbetskamrater är så jäääävla goa. Åh. ÅH SÅ SKÖNT.

Hur glada är inte ni av den infon? Huh?
Såhär glada är ni:


Kommentarer
linn säger:

HAAAAAAPPY

2011-04-15 | 12:34:48
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback