en sista utekväll i Stockholm på ett väldans tag



Igår hamnde vi helt otippat på rockbaren Anchor!
Det blev en hel del ölande, lite liverock och allmänt gos med vänner.
Här ovan kan vi se Arvids reaktion då han inser att det Bella ritar på hans arm inte är helt rumsrent (vad trodde han själv?). Jag hade en verkligt mysig kväll. Stundals vart jag lite inne i mina egna tankar, för jag tänkte att nu är det ju dags! Nu gäller det. Vi var samlade igår och det kommer dröja flera månader till nästa gång, det är ju jättekonstigt att det är så? Fattar ni? Jag hänger inte med i mina egna svängar. JISTANES ALLTSÅ.

         

TACK för igår sötnosar.


Kommentarer
Jenny säger:

TACK själv! <3

2010-09-25 | 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback