"ALALALAH HABIBI DANSA HABIBI"

Okej, den här helgen bör först sammanfattas i enkelhet: BÄST!!!

Jag visste att det skulle bli riktigt trevligt att ha över vänner på käk, men när vi alla väl lyckats få plats i vardagsrummet som var överfullt på det där optimala viset, då var det ju helt överträffande trevligt! Jag hade så himla roligt  h e l a  tiden, ni är så fina allesammans! Det blev alltifrån normala samtal över god mat till att halsa halvliter med rödvin, hoppa runt i soffan, dansa samt försöka se ut som hajar som äter i slow motion (rekommenderas att upplevas). Och ni sjöng så härligt för mig!



Jag vill tacka de som var där och även läser här för helt grymt underbara, personliga och hjärtevärmande presenter. Men framför allt, hur cheesy det än må låta (hint till Marcus), så vill jag tacka för en kväll som kommer liva upp i kropp och själ när jag befinner mig på andra sidan jorden och saknar er.

För nu äre bara två veckor kvar.
Gonna mizz you era jävla tards.

Kvällen i bildform:



A special shoutout dessutom till min föräldrar som inte bara är allmänt kickass utan också uppfyllde min önskan om en vattentät kamera med filmfunktion. Jag kommer kunna ha med den in i Borneos allra fuktigaste djungler, så ska ni få se sen hur det ser ut där. Wow.

21 år och nöjd med helgen.
Peace out och TACK!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback