F12 KAOS

Det är fan inte alla gånger jag är taggad på att dra ut en måndag, men nu är sommaren här, och saker är annorlunda. Meningslöst att tveka, meningslöst att gå miste om härligheter.
Och efter en hel del rosévin så kändes det ganska meningslöst att stå stilla också, så när vi hade stått i F12s trappa och glott på en ganska inspirationsfattig modevisning (kan iofs ha berott på mitt tillstånd) så var det med nöje vi röjde på dansgolvet. DJn lekte Allan, så efter att ha rivit av en superengagerad dans till Spice Girls vart vi lite purkna när han mest slängde ur sig låtar i det stuket mest hela tiden. Därför for vi hemåt runt klockan ett utan den minsta ångern i bagaget, det var en jävligt mysig kväll och jag är glad att jag fick dansa utomhus med sköna människor.

Over and out, til next time;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback