!!!!!


Foto: Hugh Sitton, gettyimages.

Nu är flyg bokat!!
Den 21a november, efter åtta veckor i regnskogen, så landar jag på det forna Formosa.
Ön, känd som den vackra ön, heter idag Taiwan.

Jag kan inte fatta vad jag håller på med, herrejisses, jag ska till Taiwan! Ensam. Jag har inte ens någon hembiljett bokad, för tanken är att jag ska bo och leva på gårdar mot mat och husrum. Jag är galen.

Ahhhh spännande!
Jag landar i huvudstaden Taipei och spenderar några dagar där innan jag beger mig ut mot landsbygden för att syssla med odling och djurskötsel hos värdfamiljer. Om jag trivs kan jag bli kvar i upp till flera månder.

Galet? Ja.
Häftigt? Ja.
Läskigt? Ja.

Den här resan blir någonting alldeles extra mina vänner.
Jag fattar knappt vad jag håller på med.


Kommentarer
Emmi säger:

fan va modig du är! blir säkert asbra :D

2010-05-11 | 11:12:32
Bloggadress: http://emmistexter.blogspot.com
Anonym säger:

imponerande:D undra om man ska joina!

2010-05-11 | 21:12:48
Anonym säger:

vad exakt har du för jobb? hur fick du det?

vilken regnskog?^^

2010-05-11 | 21:15:20
Annika säger:

haha vem skriver?

Jag ska till Malaysiska Borneo:)

2010-05-11 | 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback