denna vecka

Nu har jag förvisso lite svårigheter med att skilja vardag ifån helg eftersom att jag inte har någon direkt ledighet inom sikte, men idag är det måndag och en ny vecka följer. Så vad händer?
(Vem bryr sig? Jag bryr mig..?)

Måndag: Jobbar 14-19. Träna. Boka flyg!
Tisdag: Upp, klippa mig, inhandla lite grejor. Jobba 14-19. Antingen träna på kvällen eller träffa en vän.
Onsdag: Upp tidigt och ta en promenad med Jenny. Jobba 14-19. Sedan är jag bjuden på releasefest för en av Stockholmsgruppen cosmetics nya produkter, på Rose. Det bjuds  dricka och goodie-bags, woop woop!
Torsdag: Röd dag, så jobb 11-16. Därefter middag och drinkar innan det bär av till debaser medis för att vråla "NOO LAST CAAAAALL", BUT I DONT MIND AT AAALL" på Johnossis spelning!
Fredag: Träna på förmiddagen. Sedan blir det kneg 14-19.
Lördag: Jobb 12-18.
Söndag: Jobb 12-18. Träffa brush!

Jag räknar stenhårt med att även kvällarna freitag och lördag kommer fyllas med goa bekantskaper. Det brukar bli så. And I loves it. Just nu är jag faktiskt på jobbet, men ich habe nicht att göra.

Hade görfiint!

Kommentarer
Jenny säger:

Fettnajs me den där modellgrejjen typ :D Eller är det bara jag som kanske tycker det? hehe... Allt som har med kosmetika att göra är najs haha!

2010-05-10 | 18:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback