Cause I don't wanna live or sleep on worried ground

Innan jag sätter mig på träningscykeln som dessvärre gnisslar rätt mycket, så vill jag göra bloggsuget tillfredställt.

Johnossis nya album skuttar på i bakgrunden. I don't wanna live or sleep on worried ground sjungs det. Och en eftersmak utav dagens bittra sanningar ligger kvar som en påminnelse om att man inte alltid känner personer så väl som man trott.

Känner lite. Lite av varje.
Lite jag vill flytta, lite jag trivs för bra.
Lite jag är stark, lite jag vill bara att någon kramar om mig.

Jag säger som herrn som var i butiken idag. "Åt helsike med det!", syftandes på folk som inte bryr sig om medmänniskor. Åt helvete med att sluta bry sig för att skydda sig själv.

Nu, cykla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback