pfft


GLÄDJE för i helsike. Titta vad fint det är.

Jag är helt sanslöst känslosam idag, så totalt.

Det har varit en fin dag. Jag har träffat brush i omgångar, läst lite i min intressanta bok, tagit emot det fåtal kunder som kom förbi, fått lite sol. Men det kan nog bäst beskrivas som vemod, det som jag har haft med mig hela dagen. Och jag tycker väldigt illa om just vemod, det är en obehaglig känsla som tycks göra mig lite svag i kroppen.

Vemodet nästan befaller mig att reagera, gråta, vad som helst. Men jag är ju inte särskilt ledsen egentligen så det blir mest att jag sitter här och vill driva bort känslan.

Vemod, fuck off och låt mig cykla ifred.
FÖRIHELVETE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback