En grillning helt i sin ordning




Mina shweinsnygga vänner och jag.


Så igår var jag modig och bjöd över en bunt marodörer till mitt hem för lite grillning och film. Vi hade osannolik tur med vädret, solen sken, alla var på plats, köttet låg och väntade på grillen.

Grillen, var det ja.
Det tog typ en timme för oss att få igång den jäveln och det är ännu oklart varför vi liksom inte kan få till det, hur många vi än är och hur väl vi än följer normerna för hur grillning ska utföras. Men det gjorde ingenting för vi hade det riktigt fint ändå.

Hela bunten är så underbart med på störd humor och dumma diskussioner att man kan vara sig själv och man vet att ingen kan döma för alla är lika vrickade. Det tycker jag är helt fantastiskt. Efter denna kväll bär jag speciellt med mig Niclas marschmallow, foundationfrågan och hallongrottor. Dessutom tänker jag bara meddela till precis alla som läser att jag är bättre på handmassage än vad Marcus är. MWAHAHAHA.

Ha er nu en riktigt bra söndag.
Jag sov dåligt men jag är rätt glad ändå. Nu är det bara att hoppas på kunder som antingen är supertrevliga eller konstiga så in i helvete. De är de bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback