Men ojoj

Tänkte precis att nu har ju klockan slagit över till den 26e, och vet ni vad det innebär?
Två månader till avgång!

Med tanke på att det känns som att det var väldigt nyligen som jag skrev inlägget om att "nu är det bara tre månader kvar", så tror jag nog att de kommande veckorna kommer att gå fort. Och det är en hel drös med saker kvar att ordna relativt snart så att jag slipper stressa ihjäl mig veckan innan.

Alltså ni anar inte vad detta är spännande.  I fredags så såg jag av en sjuk rad sammanträffanden på ett naturprogram där de bland annat hade små inslag om Borneos regnskog och jag fick tygla mig själv för att inte ställa mig upp och ba "IIIIIIIIIH DIT SKA JAG". Jag menar alla vet ju för fan att jag ska dit så mycket som jag inte lyckas hålla käft om det, så det vore ju aningen överflödigt att skrika om det. Men eh, dit ska jag ju onekligen hur som helst och det finns sinnessjuka insekter som blåser luftbubblor ut ur skallen som göra att ögonen hamnar jättelångt ifrån varandra. Så nu vet ni detta och kan känna er trygga med att det blir jag som kommer att dela hem med dessa underliga små varelser och inte ni. För ärligt talat så är nog insekterna det jag ser minst fram emot.

Men det blir najs. NICE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback