Örfilad av en kund? check!

Kortläsaren hade krånglat då en kvinna skulle betala för sin choklad. Bredvid henne stod en man som skulle handla te när hon var klar.

Jag: Jag ber om ursäkt för besväret!
Kvinnan: Nej nej det var ju inte ditt fel. Tack tack!
Mannen (skämtsamt): Om kortläsaren krånglar när jag ska betala skyller jag på dig!
Jag: Lika bra det, får jag lite action på jobbet. Det händer inte så mycket här.
Mannen: Jasså inte det? Hehe. Hade jag haft en pistol med mig lovar jag att jag hade riktat den mot ditt huvud så hade du haft någonting att berätta för dina kompisar!

Vi väljer lite tesorter och jag börjar bli färdig med att väga upp.

Jag: Tack så mycket, och kom ihåg att du får inte komma tillbaks om du inte har med dig en pistol nästa gång.
Mannen: Haha, men då kan du få en sån här så har du något att berätta!

Sedan örfilade han mig lite lätt.

Sjukaste mötet med en kund?
Mycket möjligt.


Kommentarer
Jenny säger:

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehh :S

2010-02-11 | 23:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback