En solig och helst sanslöst kall måndag

Jag vill inleda med att säga att JAG ÄLSKER MINA VÄNNER. Däremot är jag ypperligt avundsjuk på Carro, min brush, som idag avslöjade att hon har sett djuret mouse Deer när hon var i Malaysia! Som det framgick för några inlägg sedan så hamnade det här djuret snabbt på min topplista utan större ansträngning. Underbara evolution.


Sedan vill jag bara avsluta med att anknyta till inledningen i det här inlägget, som jag har lärt mig att man ska göra när man skriver texter, och säga JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER. Förstående, intelligenta, roliga, fina, intressanta och totalt outbytbara.

Feta pluspoäng till min kusin som dessutom som besökte mig på jobbet idag och påminde mig om vilken tänkare han är. Det var trevligt som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback