it's been quite a day

Prick 07:00 imorse traskade en morgontrött jag in på Lindex kontor. Möttes av en del glatt bekanta ansikten i form utav anställda på företaget, samt några nya som även de skulle fotogtaferas. Däribland de vackra tjejerna Josefine och Sofia. Vi åt lite frukost, pratade strunt, stylades. Efter två timmar åkte ett entourage på tre taxibilar ut på äventyr för att hitta lämpliga fotoställen på Söder. Först fick jag stå i en park vid en graffitimålad vägg men fotograf Maja tyckte inte att kläderna syntes tillräckligt och när slutresultatet dyker upp på hemsidan blir det istället framför ett frukstånd på en okänd gata som ni ser mig. 

Solen sken, kläderna var snygga, alla var så vänliga och jag fick kika på bilderna i kameran och känner mig verkligen nöjd. Dessutom filmades ett klipp där jag struttar in i bild, visar upp kläderna, snurrar ett varv och går ur bild - vilket kändes lagom konstigt men mest kul.

Trött efter en syndigt tidig morgon vankade jag därefter vidare till Naturkompaniet, hittade en ryggsäck, köpte lunch och jobbade fem hektiska timmar. Det som motiverade mig i hetsen där jag befann mig ensam med köer utav kunder, var det faktum att Bella skulle möta upp mig för en pubkväll. Fast först blev det kycklingwook på en stammisrestaurang nära jobbet. Mätta som få gled vi vidare till söder för att åtnujta lite mörk Närkes pannknektar porter samt även för min del en fruktig Nils Oskar Indian Ale.

Lång dag - lång men välfylld.

Godnatt.
Och du, jag tänker på dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback