im going back to the stars

Det senaste dygnet har jag varit så tom.
Tiden flyter fram. Sakta, så sakta.

Sitter och lyssnar på din musiklista.
Jag visste inte att du hade hört Explosions in the sky's vackra Your hand in mine. Hade jag vetat det hade jag nog tipsat dig om M83. Men det var väldigt mycket jag inte visste om dig. Och det är väldigt mycket jag aldrig fick möjligheten att tipsa dig om.

Nu när solen skiner för första gången sedan jag fick besked så kan jag inte mota bort tankarna om när du såg solen sista gången. Jag får väl aldrig veta det.

Det är mycket jag aldrig kommer att veta.
Jag tror, gissar och drar slutsatser. Det gör jag.

Men det jag vet är att du är borta.
Så resten spelar väl ingen roll egentligen.
Jag önskar att detta hade varit din värld att fortsätta i.

Du är den enda jag träffat med ljusbruna ögonfransar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback