detta känns lovande

Jag har nu jobbat i 47 minuter och har redan nickat till vid espressomaskinen, gett en massa vatten till en psykpatient, druckit en massa vatten själv, slängt i mig kaffe, spelat flera omgångar spindelharpan, lyckats med merförsäljning fast det inte ens var meningen, skrattat i sällskap utav två ryska kvinnor samt blivit irriterad på en dryg person som inte hälsat tillbaks och utan att tänka mig för slängt ut ett väldigt fult ord till denne för att sedan till min lättnad inse att personen var turist och ändå inte fattade vad jag just sagt.

Eeeee-okej.
Bara fem timmar och tretton minuter kvar.

Kommentarer
Linn säger:

Hihi I feel your pain gumman! Känner igen mig en hel del. Men inte så många sånna dagar kvar nu ju :D

2010-08-29 | 15:27:52
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback