Hur kan man inte vara munter när man umgåtts med Bella, Marcus och Sebbe i flera timmar? wooop wooop!

Den nu gångna torsdagen i april får tummen upp! Efter en arbetsdag med besök från Meekus, Bella och Sebbson så tog vi en sväng till en liten biosalong för att se Kvinnor utan män. Betoning på att biografen var liten alltså, det var bara arton platser och det fanns en golvlampa och klädhängare. Filmen handlade om fyra kvinnor under femtiotalet i Iran, en väldigt intressant och annorlunda film. Vacker och högst symbolisk.

Sedan fick det bli en hobbyrunda till little Persia där jag avnjöt en sk "torr äppelcider"(med hela 72% äpple) som dock smakade mest som öl med äppelsmak. Övriga sällskapet slurpade i sig Persian Love Guns samt Apple Snapple.

Så tar man lite ekologiskt påsgodis, chokladdoppade jordgubbar och en en hel del sköna samtal på det så har ni en finemang dag.

Laddad för att spåra vidare imorgon! Idag sprang jag runt inne på Indiska och föreställde mig hur jag ville skutta runt på en äng barfota iförd korallfärgade kläder så jag antar att våren har erövrat mig. Och det är ju bara jättetrevligt. Så låt oss nu låta bli att irritera oss om det regnar som enligt prognoser, för regn är friskt och renande.

Shodafes!


Kommentarer
Isabella säger:

Tack för en underbar kväll med underbart sällskap!

2010-04-16 | 21:46:09
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se/
sssssssss säger:

SNYYGGGGG

2010-04-17 | 11:20:02
Bloggadress: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback