Straighta män och sjuka bögar


Några av de bilder som togs i onsdags.

Jag ligger redan uppe på hemsidan det känns ju lite besynnerligt att se mig själv där måste jag säga! Men också veldig roligt. Dock var min lugg för lång för att jag skulle få ha den så vi kommer ta lite nya bilder på fredag för att få det rätt.

Jag sitter här och fördriver tid innan det är dags att sminkas, så jag tänkte att jag kunde vara så storsint att jag delar med mig utav en helt underbar konversation jag hade med min frisör Pontus och hans arbetskamrat igår. På tal om hår liksom. De är båda två homosexuella män i sina bästa år.

Vi snackade om hysterin kring svininfluensan.
Jag: Min pojkvän hade fakiskt den här för ett par veckor sedan.
Pontus till arbetskamrat: Hörde du det, hennes kille hade baconsnuvan!
Arbetskamraten: Asså, hur länge var han sängliggande?
Jag: Han var väl som mest sjuk i typ tre dagar.
Arbetskamraten: Asså det är så med straighta män, så fort dom nyser så tror dom att dom ska dö! Vi bögar är bara sjuka i en dag, resten är semesteeer!

Haha, I love it. Vill ni ha en duktig, pratglad och vänskaplig frisör ska ni lätt gå till Pontus i PK-huset. Det är verkligen ett nöje att klippa sig där! Det var han som fick den stora äran att skapa min lugg.

Nu ska jag pynta tårtor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback