Oh and by the way

Jag tror starkt på att jag riskerar flippa totalt någon dag på grund utav en stadigt växande irritation. Ni vet hur man går omkring och samlar på sig ilska för någonting som händer upprepande och som man stör sig på? Sen blir det liksom aldrig riktigt läge att ta upp det, eller så hinner ilskan lägga sig tillfälligt. Så man bär den, som om den vore värd att vila på ens axlar ett tag till. Sen plötsligt lyfter man av den jäveln från axeln och gör någonting irrationellt och väldigt drastiskt.  

En vacker dag läser ni i tidningen om hur "20 åringen skrek och viftade våldsamt omkring sig, hon sägs även ha kastat saker på flera utav medresenärerna i vagnen. Inget vittne har ännu bekräftat misstankar om att droger skulle vara inblandade".

Då kan ni räkna med att det var jag som fick nog.


Kommentarer
Tebrand säger:

Inte för att göra dig mer irriterad, men du får gärna hojta till när det händer så jag får bevittna händelsen, men såklart på behörigt avstånd :P

2009-09-05 | 16:18:47
Annika säger:

Hahaha jag ska försöka pricka in när det kommer ske, sen ringer jag dig så får du sitta i andra änden av tågvagnen:P

2009-09-07 | 11:22:10
Bloggadress: http://nobigfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback