När man äter ostbågar till frukost..

då vet man att gårdagen var lyckad!


Jag och Linn!

Det var bara helt oerhört trevligt. Jag älskar verkligen störda pratstunder med sköna personligheter som man egentligen inte träffar tillräckligt ofta. Samtidigt blir det ju desto roligare när vi väl får ses och prata om alla nya påhitt i umgänget. En sak som jag dock ogillar är att man inte hinner umgås med alla, får lite dåligt samvete. Så framöver tycker jag att alla bara ställer sig i en stor ring så att ingen missar något! Låter som en konstig fest, i och för sig..

Nu är det förstås så att samtalsämnena till stor del är censurerade just här, men en sak jag måste konstantera är att Fredde fick utstå väldigt mycket svordomar från mitt håll. Verkligen sjukt mycket, kan man säga fuck så frekvent? Jag måste ju pratat nonsens? Stackars dig Fredde, hähä. Jag måste vårda min käft lite.

Men alla var så gulliga och glada och idag är jag på ljuvligt humör. Jag älskar morgonen efter en fest där man bara kan sätta sig och lyssna på partymusik och varva ner. Ja, jag varvar faktiskt ner till partymusik. Black eyed peas nya album kombinerat med lite Keri Hilson och David Guetta är optimalt denna morgon!

Ja. Bra morgon. Älskade människor.
Ni behöver bara kliva in i ett rum sen har ni gjort min kväll bra, det är inte dåligt.

Det bästa är att det fortsätter nästa helg, oh yes yes yes.


Jenny, moi, Martin, Berthines kusin, Flemman!

Kommentarer
Jenny säger:

häll yäääää!;P

2009-09-06 | 13:29:01
Flemman säger:

Den där ringen låter som en sjukt bra idé egentligen, vet exakt vad du menar det där me att man aldrig hinner snacka me alla så mycket som man egentligen vill, och jag HATAR att missa roliga saker och intressanta konversationer ;P Men aja, tagga fekke på lördag!! :D

2009-09-06 | 14:49:58
Bloggadress: http://indianbyn.blogg.se/
Annika säger:

Hahah asså Flemman måste säga att du stod för en del sköna grejer, speciellt det där med att du inte hörde vad jag sa för att min andedräkt gjorde dig sugen på kokosbollar. Jättekonstig kommentar:D och jag är redan taggad!

2009-09-06 | 14:53:40
Bloggadress: http://nobigfish.blogg.se/
Flemman säger:

Haha just det :D Men det va faktiskt galet psykande, kunde inte fokusera ;) Förresten, halka in på indianbyn när du har tid vettja, Mini har just levererat ett sjukt klockrent inlägg :D

2009-09-06 | 16:28:33
Bloggadress: http://indianbyn.blogg.se/
Linn säger:

Det var underbart! Och asbra sammanfattning som alltid. Ses på lördag :D:D

(Och du jag lånade lite av dina bilder på min blogg. Ok??? Annars tar jag bort dom)

Puss o kram

2009-09-06 | 18:11:40
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback