It's going down down


I normala fall börjar mina arbetsdagar klockan 14, men idag så har jag det stora nöjet att både öppna och stänga. Det här innebär härliga arbetstimmarna 07:45-19.10.

Så för att sporra mig själv till att gå in för denna dag med en god attityd och en glädjesam känsla inombords så tänkte jag att bilden till vänster kan få uppmuntra lite. Seriöst, charmen i det här mästerverket ska inte förringas.

Man skulle kunna kalla den "Skönheten och odjuret", och för att vara odjuret så är jag ändå himla stolt över det fångade ögonblicket.

Godmorgon, goddag och godkväll.

I'm off.


Kommentarer
Jenny säger:

haha! Ha en jättebra dag! :)

2009-09-14 | 09:48:10
Carro säger:

Feddt hög nivå på den asså, hoojo :D

2009-09-14 | 18:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback