Haha okej nu vart det kul

Igår så lyfte jag på en utav mina två kuddar mitt i allt mitt omkringkastande; jag kunde verkligen inte sova. Jag hade liksom släpat med mig så grusbitar från marken i fredags och jag var dessutom för ofokuserad för att slappna av. Men så känner jag någonting som verkligen skaver mot min rygg.

Vad är det?
En till kapsyl!

Hur i helsike hamnade inte mindre än två kapsyler i min säng, när jag inte ens drack någonting med kapsyl på? Var det Martins?

Jag säger som farmor. Herreminje!

Kommentarer
Micke P säger:

HAHAHAHAHA!!!!! jag känner mig skuldig :P förlåt....

2009-09-28 | 10:45:08
Annika säger:

Huuuur är du skyldig till det?:P

2009-09-28 | 10:49:31
Bloggadress: http://nobigfish.blogg.se/
martin säger:

jag däremot känner mig oootroligt förtalad!

2009-09-28 | 16:27:07
Micke P säger:

för att det bara rååååkade vara jag....

2009-10-03 | 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback