Busy days

Fullt upp denna vecka!
Jag har faktiskt inte särskilt mycket ledig tid alls. Det är möte med modellagentur nu om en stund, utgångar och födelsedagsfiranden(tre stycken närmare sagt), ärenden på stan, klipptid, jobb jobb jobb och förhoppningvis ett par stunder utav återhämtning.

Nu om en halvtimma bär det av till stan för att ha ett kort möte med stockholmsgruppen, men jag har inte särskilt storslagna föreställningar om att det kan bli någonting. Jag har fortfarande inte krympt till en storlek 34, tänka sig. Men off I go!

And oh, idag är inte vilken dag som helst. GRATTIS BRUSHAN 20 ÅR!!!!
Tre dar äldre än mig men oh så mycket visare! Ha en sjukligt nice dag.

Shit nu måste jag dra mäj, luggen plattar inte sig själv.



Kommentarer
Isabella säger:

PRECIOUS! hur gick mötet?

fuckshitpussyout

2009-09-10 | 11:13:48
Bloggadress: http://ohsostylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback