Augh

Okej, man blir sjuk ibland. Men när jag blir sjuk så sätter det sig alltid i halsen, och som det är nu har jag för ont för att äta. Så idag har jag i princip inte ätit och likadant igår. Jag är hungrig!

Annars är det faktiskt lugnt att vara hemma. Trodde att jag skulle bli lite milt galen men jag har funnit mig i att den här veckan får dedikeras till musik, TV och sömn. Och till att sakna folk.

Dock så blir det till att kontakta sjukhus och kolla läget om det inte förbättras. Igår mådde jag helt grymt dåligt, såpass att min käre mor ville köra mig till akuten. Sådana är ju förvisso mödrar, men så kasst var det väldigt länge sedan jag mådde.

Ah well. Nu har ni uppdaterats om mitt läge, iväg med er och gör någonting roligare!

 


Kommentarer
Linn säger:

ååh stackars gummsan! svininfluensen? krya på dig!

2009-09-01 | 19:15:58
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/
Marcus säger:

Din stackare, låter ju inge vidare asså .....:(

Hoppas att du kryar på dig å att du inte har åkt på svininfluensan......

2009-09-01 | 22:17:30
Annika säger:

Tack båda två:)

Tror dock inte jag har svininfluensan eller så, men stannar ändå hemma lite extralänge för att folk är så oroliga och inte vill komma nära en annars;) hehe

2009-09-02 | 10:20:32
Bloggadress: http://nobigfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback